"En? Hoe is het met de liefde?"

Hoe vaak kan zo'n vraag gesteld worden vraag je je af? En hoe belangrijk schijnt het te zijn?
Steeds meer mensen in de omgeving gaan trouwen, samenwonen en krijgen kinderen. En hoe blij ik ook voor ze ben, ik zou voorlopig nog lang niet met ze willen ruilen. Iemand met wie je altijd rekening moet houden, iemand aan wie je je moet verantwoorden, discussies over 'samen uit samen thuis... ' Dat mag van mij nog wel even uitblijven.

Maar toch blijkt deze uitleg vaak niet genoeg voor mensen. Want, is alles wat je doet niet pas leuk als er een partner bij is? Leuk hoor, dat studeren, maar heb je op je studie nog niemand ontmoet? En die reis, moet je doen. Kun je daarna mooi op zoek naar een baan en... ja hoor, een partner.

Maar, beste mensen; misschien geloof je het niet meteen, maar sommige mensen zijn echt heel gelukkig. Zonder katten, kinderen of partners. Sommigen worden enorm blij van rondreizen,vreemden ontmoeten en dingen zien. Anderen vinden het heerlijk om alleen thuis te komen zonder meteen in gesprek te moeten.
En aan alle beste mensen om me heen; ondanks dat ik er nog lang niet klaar voor ben vind ik al jullie lieve of mooie (allebei schijnt niet te kunnen) baby's nu al leuk. Ik ga ze enorm verwennen en ze gezellige woorden leren!

Maar wel pas als ik terug ben. Van mijn reis, die ikzonder vertrouwde mensenga maken. Waar ik mezelf nog beter leer kennen en nog onafhankelijker word.
Helemaal, heerlijk en gewenst alleen.

Reacties

Reacties

Stella

Ik heb die partner, die kinderen en die discussies en ben heel blij met de keuzes die ík gemaakt heb maar kan ook best een beetje jaloers zijn op mensen die andere dromen nastreven. Dus Colet ga ervoor geniet, leer, ervaar je helemaal wezenloos en kom als een rijker meisje terug! Have fun, X Stella (unicef)

Annemieke

Lieve Colet,

Via Fenny je site doorgekregen. Heb er nu alweer zin in om je verhalen te lezen, want ook van eerder ken ik nog de schrijfster in jouw pen. Via je andere mail ga ik je snel mailen om binnenkort nog wat af te spreken.

Liefs,
Annemieke

Sanneke

Ga je die twee prullekes van mij dan "vieze" Zuid-Amerikaanse woorden leren ;)
Gezellig!
Mooie site trouwens!
x San

Machella

Ook katten kunnen mee op reis hoor. Er zijn zelfs boeken over geschreven! Maar ik zou inderdaad niet zonder mijn lieve huistijgers kunnen. Maak jij maar mooie reizen en dan lees ik jouw verhalen wel.
Colet, ik wens je al het goede dat je nodig zult hebben voor de reis van je leven. Geniet er van en let goed op je zelf.

Liefs,

Machella

Louis en Gonny Vriens

Colet,

Exotische verhalen met heeeele mooie foto's !!
Geniet er van en nog de beste wensen voor 2011.
Louis, Gonny en de dames

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!