Weer wat dichterbij

Iedere dag is weer een stapje dichterbij september, maar soms zijn er stappen die net iets groter zijn dan één dag. Het inleveren van mijn scriptie bijvoorbeeld; met een grote lach op mijn gezicht heb ik mijn spel aan de balie afgegeven.
Mijn stage duurt nog maar twee weken, dan is ook die periode afgerond. En ik heb een heerlijk weekend in Boedapest achter de rug, wat de zin om weg te gaan nog meer heeft vergroot!

Iemand vroeg me laatst wat nou eigenlijk mijn doel was om te gaan. Moet je een doel hebben, vraag ik me af? Mag je pas terugkomen als je 10 bergen hebt beklommen? Of 25 culturen hebt leren kennen? Of wanneer je 15 steden van je lijstje kunt afstrepen?
Wat mij betreft heb ik niet zoveel doelen. Ik wil doen, zien, genieten... Me niet druk maken om de file's, of keuzes maken tussen kroegen en bank hangen. Geen mensen die dingen van je verwachten maar iedere dag doen waar je op dat moment zin in hebt.

Nog maar 141 dagen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!