Aftellen

Vanaf wanneer mag je aftellen? Vanaf het moment dat je ticket geboekt hebt? In dat geval zou het al mogen... Vanaf het moment dat je de koffer ingepakt hebt? Dat duurt nog wel even...
Er zijn momenten dat ik extra aftel. Momenten waarop het even niet lekker loopt met vrienden. Of momenten waarop je ziek in bed ligt, terwijl de regen maar op het dak blijft komen.
Maar soms, soms zijn er van die momenten dat ik besef wat ik hier ga missen. Gezellige feestjes, roeien op de grote markt en het rondbanjeren op Mariendal.

Ik geniet nu extra van die leuke momenten en terwijl ik weer eens door de regen fiets, krijg ik vooral heel veel zin om weg te gaan. Nog maar 194 dagen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!