Goede voornemens...

Een diner met vrienden. Kerstgedachtes, wijn, lekker eten en goede gesprekken. En dan de vraag wat de goede voornemens zijn van eenieder.
Er is altijd iemand die wil, en misschien zelfs wel gaat, stoppen met roken. Er is iemand die vaker nee wilt zeggen, en iemand die meergaat doen wat hij wil doen.

En ik? Ik wil op reis. Op een of andere manier staat september nu al centraal in het jaar 2010, soms vergeet ik dat er nog een behoorlijk aantal maanden aan vooraf gaat.
En dat ik ook nog moet afstuderen. Ik verwacht dat het afstuderen wel goed komt, de motivatie dat ik anders niet weg kan, is nogal hoog. En dan weg.

Nieuwe mensen, nieuwe culturen. Dingen doen waar ik hier geen tijd voor neem, en dingen leren waar ik hier niet aan toe kom. Volgend jaar geen sneeuwballengevecht met Kerst, maar hopelijk wel kerstgedachtes. Wijn, lekker eten en goede gesprekken.
En tegen die tijd heb ik vastweer goede voornemens....

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!