Over miscommunicatie, bloedneuzen en feestjes...

De stad Chiclayo was niet al te interessant. Na een hele hoop oneerbare voorstellen terwijl ik dacht midden in een normaal gesprek te zitten en na een beleefde uitroep; ´I would like to fuck you in the ass´ had ik het weer wel gezien en ben ik verder door gereisd naar het zuiden.Daar belandde ikin het kustplaatsje Huanchaco. Veel is daar niet te doen, maar de zon scheen, de zee lag mooi te wezen en de vis smaakte goed, dus meer was er ook niet nodig! Samen met een reiziger uit Wales heb ik surflessen genomen. Ik ben tot de conclusie gekomen dat Nederlanders misschien niet echt gemaakt zijn om te surfen, na een bloedneus en een open knie besloot ik dan ook dat het niet mijn nieuwe carriére ging worden. Ik heb wel enorm gelachen, het was erg leuk om een paar keer te doen!

Na 5 dagen van de zon te hebben genoten in plaats van de geplande 2 dagen vond ik dat het wel weer tijd was voor iets actiefs, dus ben ik verder gegaan naar Huaraz. Daar ligteen berggebied wat iets van de kust afligt en vanuit het stadje Huaraz vertrekken veel trekkingen. Aangezien de hoogte wederom zijn intrede deed heb ik geen grote trekkingen gedaan, wel een aantal dagtochten. Mooie meren en bergen gezien, maar ongetwijfeld zul je veel meer zien (en vooral minder bussen japanners) als je een paar dagen de bergen ingaat. In Huanchaco was ik twee Nederlandse reizigers tegengekomen die ik al eerder had ontmoet en ook in Huaraz bleken we in het hetzelfde hostel te zitten. Vanuit Huaraz ben ik dus met Joost en Pim (zijn de punten nu binnen jongens? ;)) verder gereisd naar Lima, waar onze behoefte aan een feestje goed vervuld werd!

Niet helemaal gepland kwamen we in een party hostel terecht, maar dit bleek uiteindelijk goed uit te pakken. Biggen, Kingsen, Poolen en Horseracing vulden de avonden totdat we de clubs binnen konden waar het feesten tot in de vroege uurtjes door ging. Zo vroeg zelfs dat ik op zaterdagochtend meteen door kon naar het vliegveld om daar de Nederlandse vriendinnetjes op te halen! Car en Sofie komen vier weken vakantie vieren in Peru en ik zal ook zeker wat tijd met ze spenderen. Dat begon al met ze op te halen op het vliegveld waar mijn feestwalm door Car niet opgemerkt werd, maar voor Sofie kon ik het niet helemaal verstoppen... Gelukkig kon ik overdag nog wat bijslapen en diezelfde avond stonden we weer op de dansvloer!
Na wederom een erg geslaagde avond hebben we Lima gedag gezegd en vandaag zijn we aangekomen in Huancochina, een oase in de woestijn. Morgen gaan we waarschijnlijk sandboarden. Volgende keer meer!

Nieuwe foto´s zijn weer te zien op: http://www.facebook.com/album.php?aid=2067804&id=1256164210&l=62f9f22127

Reacties

Reacties

Sanneke

Ff een korte reactie ... Lig in bed met jet, haha... Pats, de fles te geven. Andere als car niet bij jou opgemerkt heeft... Maarre ben benieuwd naar t dandboarden en of Joost of Pim leuk materiaal is;)
nou kusssss

Remco

Vond de vis ook heerlijk in huanchaco en houd het snowboard gewaxt!

X

Dre

Waar zijn die zatte Lima pica's??

Fenny

Ha Colet,

Begon me al af te vragen waar je berichten bleven...nu gelukkig wel weer een! Je verveelt je niet zo te lezen! En wat een prachtige foto's!
Met groet en tot de volgende keer,
Fenny

Alette

Colettie!

Wat een gezellig verhaaltje weer, ben helemaal blij dat je er zo geniet! En ik sluit me helemaal aan bij de laatste zin van San (en dan vooral het laatste stukje ;-)) haha
Ik ga echt snel eens Skype downlooien hoor! kus

Dre & Toos

Ha Meissie
Fijn weer wat te horen,het gaat je wel goed daar hè,al bekomen van het surfen,je kunt ook niet overal goed zijn, toch?ik mail je nog voor we vertrekken okè.
dikke kus.

cees van rijen

hoi Colette, ik lees je verhalen regelmatig en wil ook eens wat schrijven, maar weet af en toe niet wat?
Ik lees wel dat het je goed gaat met de nodige strubbelingen, maar jij bent sterk zat, dus dat komt helemaal goed. Het belangrijkste is dat je geniet, meisje, dat is het belangrijkste in dit leven, genieten.
Groeten van Anja en Cees.

annika

Hai colettie,
net even op bezoek geweest bij de nicht van martijn. en natuurlijk de kleine mats en nina.Dus heb me baby en kindjes aandacht voor vandaag wel weer gegeven.hahahahaha

voor de rest net een mailtje de deur uit te gedaan, voor vrouwen weekend Mis jou mailtjes en geregel omtrend het vrouwen weekend wel hoor. Heb je via car mijn dikke knuffel nog gekregen?
Las in de mail van car dat het zandboarden heel gaaf was. Oooh dat is echt iets wat ik zo hoog op mijn prioriteitenlijst heb staan. Hoe ging het bij jou?veel zand gehapt?
maak er weer wat leuks van daar.

dikke knuf annika

PS: lees snel weer je mooie belevenissen........

annika

hai colet ik zie nog niets nieuws geplaatst?
Hoe is het met je, heb je wat last van hoogte ziekte? Las in het verhaal van car, dat je wat ziek was geweest na de colca-canyon een stuk te hebben gelopen. Hoe gaat het nu met je? Ik zie en hoor dat het allemaal wel gaaf is.Wat heb jij gedaan toen sofie en car richting Copacabana gegaan zijn?

Tante Leen en Ome Jan

Hoi Colet.
Je reisverslagen gelezen, wat geweldig.
Hier is het pet weer, nat, nat.
Een fijne reis verder.
Ik stuur dit berichtje via de buren Kokx.
Liefs Tante leen en Ome Jan.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!