Hola Quito!

Ja hoor, ik ben geland! Althans, letterlijk dan, figuurlijk moet ik nog een beetje acclimatiseren...

De vlucht is prima gegaan. Nadat Pap, Wouter en Emile me naar Brussel hadden gebracht, ben ik met de trein naar Parijs gegaan. Vanuit daar had ik een vlucht naar Caracas, de hoofdstad van Venezuela. Door een fout met het ticket moest ik eerste klas vliegen... Het leven van een backpacker is zwaar met filmpjes en champagne....!

In Venezuela moest ik zeven uur wachten totdat ik door kon vliegen naar Quito. Ik kan je vertellen, dan heb je het vliegveld wel (een keer of 9) gezien! Om 22 uur lokale tijd kon ik weer het vliegtuig in en om 24 uur landde ik in Quito. Daar aangekomen bleek mijn tas zijn eigen weg te zijn gegaan, we gaan er vanuit dat hij besluit om me over een paar dagen toch maar te vergezellen. Gelukkig had ik de belangrijkste dingen wel in mijn handbagage en kan ik wel even overleven.

Om 2.30 uur kwam ik bij het hostel aan. Ook daar was het zaterdagnacht en was het uitgaansleven in volle gang. ´I Gotta a Feeling´ in het spaans en veel stampende herrie. Uiteindelijk nog niet heel veel geslapen, maar de komende dagen een beetje relaxt wennen en dat komt helemaal goed!

Eerste indrukken zijn prima; de koffie smaakt goed, de zon schijnt en de huisjes hebben allemaal gezellige kleurtjes. Ik ga me wel vermaken!
Ik hou jullie op de hoogte!

Reacties

Reacties

Maaike

He Co! Goed om te horen dat je heel bent aangekomen (dan wel zonder bagage, maar dat komt wel goed!). Heb aan je gedacht!! Fijne tijd daar XX Maaike

Marielle

Hoi Colet,

Wat vervelend he, die eerste klas. Als je bagage nu toch besluit om weer lekker naar Nederland te gaan dan sturen we wel een doos met kleren hoor. Maar wat moet je nu toch zonder al die make up ? ha ha.

Goed te horen dat je er bent, probeer maar rustig aan een beetje te wennen.

Dikke kus Marielle en Remco

Fenny

welkom in 'quito-sufferd'!
goed om al zo snel te kunnen lezen dat je goed bent aangekomen! je kunt niet alles hebben hè....1e klas èn bagage. toch hoop ik voor je dat ook dat laatste aankomt.
succes daar!
lieve groet,
fenny

Marloes

He Co,

Fijn dat je heelhuids bent aangekomen! Erg herkenbaar van die bagage... maar bij mij is het die 2 keer helemaal goedgekomen (en ik kreeg nog geld toe ook). Relaxed om 1e klas te reizen: goede start van je reis! Hoe lang ben je van plan om in Ecuador te blijven??

Geniet van alles daar! Veel liefs Marloes

Sanneke

Wat een straf... Eerste klas! Hopelijk snel je tas terecht! X san

Alllet

He Colllet

Wauw dat begint al goed zeg je reis eerste klas mogen beginnen! Dat van die koffer is dan weer een beetje jammer! Maar komt vast goed
Succes met acclirotiseren ..of zoiets ;-) nou we horen vast snel weer van je! daag kus

Car

Lieffie,

Fijn dat je goed bent aangekomen. Moest eerlijk gezegd wel een beetje lachen om je bagage: we hadden het er gewoon al over gehad ;-). Ach ja, wat je zegt: het komt vanzelf naar je toe :-). Enjoy your trip!

Dikke x

Oom Henk en tante Riet

Nou Colette te hopen dat je tas nog na komt gevlogen,
verder een heel fijn reis toegewenst van oom Henk en tante Riet , groetjes.

Toos van Rijen

Leuk hoor Colet om goed nieuws van je te horen van de reis. Geniet en reis jij maar, dan lees ik wel.
liefs en knuffel

Remco

Hela Colet!

Wat een geniaal begin van dat wat een onvergetelijke reis en belevenis gaat worden!
Zo'n begin zal je niet snel vergeten haha...

Fijn dat je veilig op bestemming bent, en nu acclimatiseren maar, we denken aan je!

Dikke X

Suus en Rem

Christel

Vrouwke! Gewoon eerst klas, lucky bastard:) Lachen! Tas zal vanzelf volgen. Anders moet je gedwongen shoppen, ook al zo naar...veel aan je gedacht, kijken uit naar je verhalen! Liefs giet en chris

Toos & Dre

Hoi,dat heb jij weer hè,eerste klas vliegen en tas kwijt,heb je hem al?wij zijn wegeweest late reactie dus,heel fijn dat je goed aangekomen bent,geniet met volle teugen,wij lezen het met plezier,dikke kus.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!