Zenuwen

'(in het mv) psychische gesteldheid: in de ~en zitten zenuwachtig, onzeker zijn; stalen ~en hebben goed tegen spanning kunnen.'

Ik geloof niet dat ik over het stalen gedeelte bezit... Weinig slaap, veel dromen, een huis vol lijstjes en dozen en hersenactiviteit op factor tien. Of het nou komt van alle vaccinaties of door spanning weet ik niet precies, maar het idee dat er de komende tijd wel heel veel gaat veranderen helpt niet bij mijn (momenteel afwezige) relaxte toestand.

Gelukkig worden de gespannen en melancholische momenten overstemd door gruwelijk veel zin in de hele reis. Nog 18 dagen en dan zit ik in een vreemde stad waar hetuiteraard enorm zonnig is. Nieuwe mensen ontmoeten, leven op verse fruitsapjes, mooie gebouwen bekijken en in alle vrijheid rondslenteren. Niemand die zegt wat ik moet doen, nergens heen waar ik heen zou moeten en doen waar ik op dat moment zin in heb, heerlijk!

Daarvoor wil ik best een hoop nachten en hersencellen opofferen, nog maar even en dan gruwelijk jaloersmakend genieten!

Reacties

Reacties

Fenny

op naar "Quito, sufferd" dus!!!
sterkte met de laatste loodjes!
ik denk aan je!

lieve groet,
fenny

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!